Wat doen wij

• Oprichtingsakte met o.a. ruime doelstelling, zodat u niet onnodig beperkt bent.
  • Inschrijving na oprichting bij Kamer van Koophandel.
  • Fysiek en digitaal afschrift.
  • Uittreksel Kamer van Koophandel na oprichting.
  • Snelle beantwoording van al uw vragen, telefonisch en per e-mail.

Soorten stichtingen o.a.

ANBI stichting
f
Maatschappelijke stichting
d
Fondsen werven
f
Mensen helpen

Wij zijn van alle markten thuis

Onze oplossingen gaan verder dan alleen een akte. Door net dat stukje extra advies te geven, bieden wij u toegevoegde waarde. Wij bieden maatwerk waar dat nodig is, maar leveren ook meer gestandaardiseerde diensten en kunnen daardoor efficiënt en in een goede prijs/kwaliteitverhouding opereren.

In uw belang wijzen wij u erop dat er via internet en andere media zogenaamde goedkope aanbieders van notarisdiensten zich op de notariële markt begeven. Bij veel van deze aanbieders dient u zelf veel stukken aan te leveren en een aantal zaken zelf te verzorgen. Ook worden u achteraf vaak extra kosten in rekening gebracht voor werkzaamheden als telefonisch contact, het versturen van een brief etcetera. Zaken die bij ons behoren tot de standaardwerkzaamheden waarvoor wij u geen extra kosten in rekening brengen.